вівторок, 23 квітня 2019 р.

За здоровий спосіб життя


 "Здоров’я – мудрих гонорар"
П. Ж. Беранже



7 квітня міжнародне співтовариство відзначає Всесвітній день здоров'я. Це свято було засновано на честь створення Всесвітньої організації охорони здоров'я.
Вперше святкування Всесвітнього дня здоров'я відбулося в 1950 році. Уже тоді глобальною ідеєю заходу була пропаганда здорового способу життя і боротьба з поширенням різних захворювань.
 До Всесвітнього дня здоров'я у Н.Д с.Кутище
 проведено інформаційний мікс «Про здоров’я треба знати, про здоров’я треба дбати». Працівники освіти та культури навчали дітей як берегти та зміцнювати своє здоров’я. Бібліотекар Г.Мичкодан ознайомила дітей та молодь з цікавими книгами, які допоможуть їм краще дбати про своє здоров’я. Всі присутні зрозуміли, що здоровий спосіб життя допоможе позбутися поганих звичок, знайти гармонію в житті, продовжити молодість і попередити захворювання.
Здоровий спосіб життя сьогодні – це вимога часу. Бути здоровим – це актуально, модно і престижно.


Немає коментарів:

Дописати коментар